Saturday, July 4, 2009

Apa ada dgn 4 julai

Hari ini 4 Julai 2009.
ada sikit info yang nak di kongsikan
ini bermakna aku sudah setahun di bumi Yaman,
Terima kasih kepada sesiapa yg mengingati.hehe
Aku bertolak dari Malaysia pd 3 Julai 2008.
Menjejakkan kaki ke bumi Yaman pd tarikh 4 Julai..
jadinye,aku dah setahun kat sini..yea yea
Teringat masa mula2 nak datang dulu,
cuak giler rase hati,
buleh ke aku study kat sini,
bahasa pun secotek je,mcm mne..hmmm
byk citer best masa mula2 dtg..
tp aku nak cite mende ni dulu..haha
nak tau 1 kisah x?? syuuu !!!
sebelum aku bertolak..sempat lagi aku bgayut..huhu
lama jgk,dr tgh malam sampai pukul 4 pagi..baru tido..
padahal sepatutnya pagi2 nak kena gerak KLIA..
xpe,dia punya pasal..hehe
hmm xtau pulak aku dia menangis malam tu,
ptut la suara dy manja len macam je..
aku xrasa la ape2 masa aku mnyembang ng dia
cuma aku rasa la..mcm dy 'something' je..
aku ni bukan la kayo sgt,aku selamba je guna kedit mak aku..
tp buat super saver la..
dua kali aku call dy..xpasti nape..lupa dah..
masa 1st..aku mmg la banyak myembang ng dy..
tp masa lepas tuh,xde la byk myembang..
just.................tah..................
kata nak letak..tp dy xbg..
hmm xtau nape..
abes la cerita pd malam berangkat.
Di KLIA,
aku sempat juga call dy buat kali terakhir..
aku pakai hp kakak aku,sbb hp aku dah xde bateri..
(tu la,semalam xnak cas..huhu)
mmg tetiba plak dtg idea utk kene kan dy..
mmg menjadi la.hahaha
xpasal2 nama sedara aku masuk..(Nurul Asyikin)
mgkin nama dy senang keluar kot..haha
mcm mne aku pekene??? bak kata Siti
"biarlah rahsia"....
hmmmm itu la serba sedikit kenangan kalau aku nk igt balik wktu dtg sini
sekarang ni..xde ape pun...just fren and fren...
so...itu la..adat dunia !!
malas lg nk citer..ade la skit2 gambar aku kat airport..
selamba la korg usha eh !!

Pengetua Maahad Tahfiz,Ust Sofian (baju biru)

Ape ust Tadri (kemeja) usha tuh??
"maaaap !!!"

Esok 5 Julai,budak2 dari sekolah aku dulu plak nak datang,so kene amik la dorg..
sebb mase kitorg sampai dulu..perghh ramai giler org turun...
tima kasih la ye brother2 sekalian !!! huhuhu
walaupun flight delay dkat 5 jam..
kata pukulk 5 ptg,tp naik kul 9.45mlm..ape daa
tp dorg selamba je tggu kitorg wlaupun dah dekat subuh...
yela,dgr kata budak perak 1st time datang by group..
taun ni...kitorang je la kot amik bdk2 baru ni..
ok la...lain kali cerita lagi k...
-biar selamba asal x dosa-


5 comments:

  1. hoiii
    xpayah laa citer mende memalu kan 2...
    aku igt smpi bile2 "nurul asyikin" 2..
    huh

    ReplyDelete
  2. aik...
    sape makan nasi dy rase kenyang..
    huhu

    ReplyDelete
  3. salam.. mgu lepas ari ahad abg pegi ushar jersey, metro sport kat yik fong tutup, joma kat jln sultan idris tutup, chong bros kat jln raja musa mahadi tutup. pastu pegi al-ikhsan kat ipoh parade. jersey perak habis, tinggal jersey malaysia jek. tu pun tinggal sehelai n size kecik. maybe minggu ni abg try cari hari sabtu kalau x kerja. sori lambat sikit arr. bila kawan nak balik m'sia? nanti bley kirim kat dia.

    ReplyDelete

Sememangnya komen,nasihat serta pandangan di perlukan.
Terima kasih kpd sesiapa yg komen...
Time kasih daun keladi..
Post nanti komen lagi.. =)