Wednesday, October 21, 2009

Harta dari Malaysia

detik 19-10-09,
kawan-kawan aku yang bercuti di Malaysia telah pulang ke Yaman.
Di samping itu,ade la buah-buah tangan untuk aku dari keluarga aku kan..
so..ni la dia...



kuih cornflake mak yang mesti ada di hari lebaran...
tp taun ni,mak bagi jugak..bestnye



Ni akak aku yang bagi..love U




Jersi Perak,JOMA



Jersi Chelsea musim ini dari Abang Cik..
tp fit sikit la..hehe




Baju kebangsaan aku dapat jugak.
aku punye sepesen macam dalam gambar
tp kengan panjang..hehe



korang yang baca blog aku ni, takde rasa nak bagi aku ape-ape ke di musim akan datang???hehe
untuk Mak,Abang,Akak dan Abang Cik...tak lupa juga Opahku..LOVE U All

3 comments:

  1. hakhakhak...
    ıgtkan ape hartenye...
    smgt jer owg nk bc td...
    erm awk nk ape
    ckp jer...........

    ReplyDelete
  2. ow...saje kasi suspen sikit..hehe
    nak bagi ke???
    bagi la ape-ape yang agak -agak ikhlas di hati..hehe

    ReplyDelete
  3. lagi apa mau?
    order.. order jek
    "siap !!!" (mcm kedai mamak)
    hehehe..

    ReplyDelete

Sememangnya komen,nasihat serta pandangan di perlukan.
Terima kasih kpd sesiapa yg komen...
Time kasih daun keladi..
Post nanti komen lagi.. =)