Wednesday, November 11, 2009

ayat-ayat cinta







AYAT-AYAT CINTA





Keluaran novel 2003
Habiburrahman El-Syarazy
Cerita yang menarik diulas secara terperinci dan halus
Kisah cinta yang kreatif dalam landasan syariah Islam

senang cerita,gua respect la sama mamat ni.

AYAT-AYAT CINTA THE MOVIE




Keluaran filem 2007.
Hanung Bramantyo.
Kisah cinta yang diadaptasi dari novel.
Kisah cinta yang memang cinta semata-mata.
Menonjolkan masalah poligami dalam dunia,bukan dalam islam.
Cerita yang diulas macam g@^^?n& dan h@?@^^
Senang cerita….X BEST LANGSUNG..




Sapa la yang cakap filem ni best??? Xde perasaan ke ape???
sapa la y angkat-angkat filem ni?? tolooong laa
Cerita macam bodoh,agak2 la nak buat cerita box ofis pun…kalau aku jadi Habiburrahman,aku bunuh terus je mamat tu..biar aku masuk jail cm Fahri…hahaha



*apsal aku mencetuskan pesoalan yg dah bertaun taun lamanya ni?? sebab aku tak puas hati tol sapa-sapa ckp filem ni best...layan la ape la....ish



2 comments:

  1. kasi can laa kat makhluk tak suka membaca macam gua ni brader..

    ReplyDelete
  2. Feeling gak la citer ni kalo nak diikutkan..cuma yang x bestnyer, sbb die "diadaptasi" dari novel..bile "adaptasi" tapi "X ori" maka "X best" la jadinye...

    Bek die kate "ditiru sikit dari Novel" je..huhu

    ReplyDelete

Sememangnya komen,nasihat serta pandangan di perlukan.
Terima kasih kpd sesiapa yg komen...
Time kasih daun keladi..
Post nanti komen lagi.. =)